Effectieve Communicatie Training

Tele’Train is specialist in het meetbaar verbeteren van communicatie en klantcontact. Door onze persoonlijke, mensgerichte, maar praktische aanpak en meer dan 17 jaar ervaring in het werkveld van zowel offline als online klantcontact, is Tele’Train uniek voor zowel een training als opleiding. Communicatie training op zijn best.

vacature e-learningPersoonlijk en ervaringsgerichte aanpak

Communiceren is iets heel persoonlijks. In zowel social media als webperformance zijn communicatie-uitingen heel verschillend. Iedereen heeft daarbij nog eens een andere manier van leren. Tele’Train gelooft dan ook in een persoonlijke benadering, flexibiliteit en een eigen invulling. Dit geldt al helemaal voor online communicatie. Hierbij komt het 70-20-10 principe kijken: ervaringsgericht (informeel) leren.

70%  van de vaardigheden en kennis bestaat uit leren door ervaring op de werkvloer, 20% uit leren door coaching en feedback en 10% door daadwerkelijke formele trainingen. De trainingen en opleidingen van Tele’Train zijn dan ook om deze methode heen gebouwd en zijn voor zowel social media, (online) klantenservice, sales als retentie effectief.

Communicatie Training

Breed Aanbod

Tele’Train biedt een scala aan veelgevraagde CEDEO-erkende trainingen en opleidingen. Dit verschilt van vakinhoudelijke trainingen tot houding & gedrag en online communicatie training. Onze jarenlange ervaring in het bijbrengen van de basisprincipes van communicatie garandeerd meetbaar resultaat in jouw vaardigheden. Door met de basisprincipes in het kielzog op online gebied te communiceren, blijft de klantenservice behouden en zal uw bedrijf zichzelf uniek positioneren. Klik op een van de  onderstaande knoppen om de opleidingen per deelgebied te bekijken:Communicatie Training

Communicatie Medewerkers

Communicatie Management en Staf

Houding en gedrag

Waarom Tele’Train? De SMART Learning methode

  • Tele’Train heeft door van ervaring alleen de beste trainers en lesstof tot haar beschikking. Ons specialisme ligt dan ook in communicatie en klantcontact. Of je nu online communicatie training nodig hebt, of je talenten wilt versterken, staan wij voor je klaar.
  • Persoonlijk en doelgericht. Wij helpen jou persoonlijk met je voortgang en het leerproces; zo leer je op een praktijkgerichte, persoonlijke, maar effectieve manier de stof. Dit heet de SMART-Learning methode: Selectie van en leerdoelen, Meetbaar Ontwikkelen, Adaptive Learning, Resultaat en Toetsing.

Communicatie Training

  • Trainen en opleiden in kleine groepen. Door in kleine groepen te trainen, krijgt iedere deelnemer de aandacht die hij of zij verdient en door in een kleine groep te trainen, worden verbeterpunten effectiever opgespoord.
  • E-learning. Tele’Train staat daarbij ook bekend om haar uitgebreide e-learning modules. Voor iedere training die jij je maar kan bedenken, zijn er e-learning modules beschikbaar, zodat er op een snelle, speelse, makkelijke manier geleerd kan worden. Wil je je eigen e-learning voor je organisatie ontwikkelen? Dat kan ook. We hebben een toegankelijk, maar uitgebreide Ontwikkelaarstraining.

Meer weten?

Onze mensen vertellen daarbij graag vrijblijvend meer over onze opleidingen en trainingen of over onze werkwijze. Ook geven ze jou indien gewenst inzage in onze behaalde resultaten, of kan je je via onze medewerkers voor een training/opleiding inschrijven.

Je kan hiervoor bellen naar 020 – 470 46 58. Ook  kan je hieronder ons contactformulier invullen:

 

 

 

 

Menu Title