Wensen, Suggesties of Klachten

Bij Tele’Train staat kwaliteit voorop. Daarom doet Tele’Train haar best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij vernemen graag wat er leeft onder onze deelnemers en opdrachtgevers. 

Met de speciale regeling van Tele’Train , krijgt uw wens, suggestie of klacht de juiste aandacht binnen de organisatie. Heeft u wensen, klachten of suggesties, laat het ons dan weten. Zo leren wij van uw ervaringen, en stelt u ons in staat om onze diensten beter uit te voeren en u nog beter van dienst te zijn.

Hoe kunt u een klacht, wens of suggestie indienen?

Er zijn twee manieren om een wens, suggestie of klacht in te dienen:

  • Schriftelijk: Per brief aan: Tele’Train , t.a.v. T&E, Paasheuvelweg 1, 1105BE Amsterdam.
  • Per e-mail: Stuur een e-mail met in de titel uw opmerking naar info@teletrain.nl .
  • Per telefoon: Neem contact op met mevr. J. van Corteveen via 020 – 470 46 58.

Wij raden u aan bij het indienen namen te vermelden van de betrokken personen en eventuele kopieën van documenten of e-mails bij te voegen. Zo kan Tele’Train de klacht, wens of suggestie goed en vertrouwelijk in behandeling nemen.

En dan?

Na binnenkomst van uw bericht krijgt u op werkdagen binnen 48 uur bevestiging dat uw reactie is ontvangen. Daarbij wordt onder andere aangegeven wie uw zaak in behandeling neemt en hoe u hem of haar kunt bereiken voor verdere informatie.

Wacht niet onnodig lang met het indienen van een opmerking. Zet uw opmerking zo volledig en duidelijk mogelijk op papier. Tele’Train reageert vervolgens binnen 10 werkdagen. U kunt een tegenvoorstel doen als u niet kunt instemmen met de gegeven reactie.

Menu Title