Klantcontact Training en Opleidingen: herkennen, Ontwikkelen en Borgen

Tele’Train is specialist in het meetbaar verbeteren van klantcontact. De praktische, mensgerichte aanpak en werkzaam op het gebied van klantcontact sinds 1997 maakt Tele’Train uniek voor zowel een klantcontact training als opleiding.

Als verlengstuk van uw organisatie

Werken met klanten is natuurlijk de ruggengraat van een organisatie. Het succes van uw organisatie hangt dan ook af van uw contact met klanten. Alleen wanneer uw klanten tevreden zijn over het contact, blijven ze loyaal aan uw onderneming en keren ze bij u terug. Bovendien trekt een goede klantbeleving ook nieuwe afnemers aan. Maar hoe kunnen medewerkers hier op toegespitst worden? Dat begint met het herkennen van talent.

Borging voor resultaat en ontwikkeling

klantcontact training

Actief en praktijkgerichte training/opleiding de beste manier om te leren

Tele’Train onderscheidt zich op basis van de persoonlijke, praktische insteek, hiermee creëren we betrokkenheid zowel bij de opdrachtgever als bij onszelf. We willen onze deelnemers sturen door ze praktische situaties voor te leggen; leren door te doen. Uniek is eveneens dat Tele’Train talent een eigen E-Learning ontwikkelteam in huis heeft. Blendend learning is  dan ook een een standaard onderdeel van onze aanpak. Eveneens borgen we hiermee ook de inzet van de nieuwste leervormen. Tenslotte zijn wij een opleider die in staat is om kennis voor de langere termijn te borgen. Dit doen we door specifieke en branche kennis te combineren met het daadwerkelijk toepassen en praktisch maken van kennis. De klantcontact training wordt hierbij persoonlijker, maar met een hoge vorm van professionaliteit. Door gebruik te maken van ontwikkelingen als e-learning en apps is het mogelijk om een persoonlijke leerervaring te creëren.

Persoonlijk en ervaringsgerichte aanpak

klantcontact training

De 70-20-10 methode in beeld.

Tele’Train gelooft in een persoonlijke benadering, flexibiliteit en een eigen invulling. Hierbij komt het 70-20-10 principe kijken: ervaringsgericht (informeel) leren. 70%  van de vaardigheden en kennis bestaat uit leren door ervaring op de werkvloer, 20% uit leren door coaching en feedback en 10% door daadwerkelijke formele trainingen. De klantcontact trainingen en opleidingen van Tele’Train zijn dan ook om deze methode heen gebouwd. Afhankelijk van de gewenste resultaten worden de onderlinge verhoudingen aangepast. Bijvoorbeeld meer accent op formeel trainen wanneer een kennis tekort prestaties tijdens het werken blokkeert. Of een groter aandeel voor formele leerinterventies als een kennis tekort de prestatie belemmerd. Wij zien het 70-20-10 principe hierin dan ook als een zinvolle richtlijn, waarbij meedenken en contextualiseren de bedoeling is. Geen enkele klantcontact training wordt hierdoor hetzelfde.

Maatwerk: Blended Learning

klantcontact training

Waar wordt e-learning zoal voor gebruikt?

Wanneer alleen een standaard klantcontact training of opleiding niet voldoende is voor wat u wilt bereiken, kan Tele’Train voor u een programma op maat samenstellen. De inhoud hiervan spitsen we specifiek toe op de afdeling het onderwerp of de medewerker waar verbeteringen nodig zijn. Voor het beste resultaat nemen we daarbij uw hele organisatie en alle managementlagen mee. In het programma gebruiken we blended learning: een combinatie van diverse werkvormen, zoals klassieke training, e-learning en coaching-on-the-job. Meer over ons maatwerk vindt u op de maatwerk pagina, maar u kunt ook een van onze medewerkers bellen via het nummer: 020 – 470 46 58

Open Inschrijvingen

Tele’Train biedt een scala aan veelgevraagde CEDEO-erkende trainingen en opleidingen. Onze jarenlange ervaring in het bijbrengen van de basisprincipes van communicatie staat garant voor meetbaar betere prestaties bij uw medewerkers.

Meer weten?

Onze mensen vertellen u graag vrijblijvend meer over onze opleidingen en trainingen of over onze werkwijze. Ook geven ze u indien gewenst inzage in onze behaalde resultaten. Vraag hier meer informatie aan of bel naar  020 – 470 46 58.

Menu Title