Erkend Opleiden: Opleidingsprogramma met erkend diploma

Naast reguliere opleidingen en maatwerk, biedt Tele’Train ook opleidingen met een erkend diploma. Dankzij de goede relaties en het strategisch partnership met Regionale Opleidingscentra (ROC) kan Tele’Train samen met u een opleidingsprogramma ontwikkelen en implementeren dat leidt tot een het ministerie van OC&W erkend diploma. Hieronder een overzicht van onze opleidingsprogramma’s met een erkend diploma:

Vakopleiding contactcentermedewerkerErkend Opleiden

Thema’s als dienstverlening, klantbeleving, communicatie vaardigheden en commercie staan centraal in deze erkende Beroeps Begeleidende Leerweg (BBL).

In een optimale combinatie van theorie en praktijk worden competenties eigen gemaakt die in het beroep van contactcentermedewerker van belang zijn.

Klik hier voor meer informatie

Vakopleiding contactcenterteamleider

Resultaatgericht coachen en mensgericht motiveren, projectmanagement, HR cyclus en omgaan met weerstand, zijn belangrijke onderwerpen die aan bod komen in deze opleiding. De focus van deze opleiding is om door een mix van vaardigheden, houding en gedrag de belangrijkste competenties voor een teamleider verder te ontwikkelen.

Klik hier voor meer informatie

De Wft Academy

Een erkende vakopleiding op maat gemaakt voor het bank- en verzekeringswezen. Afhandelen van schadeclaims, advisering rondom financiële producten en het voeren van verkoopgesprekken zijn competenties die binnen onze Wft Academy centraal staan. Binnen de Wft Academy zijn de volgende opleidingen beschikbaar:

  • Wft Basis
  • Wft Zorg
  • Wft Consumptief krediet
  • Wft Schade Particulier & Zakelijk
  • Wft Hypothecair krediet
  • Wft Inkomen
  • Wft Vermogen
  • Wft Pensioen

Klik hier voor meer informatie omtrent de Wft Academy 

KSF Branchecertificaat

De Commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF heeft een nieuw branchecertificaat ontwikkeld voor medewerkers klantcontact. Tele’Train maakt deel uit van deze commissie. Het KSF Branchecertificaat geeft de startende contactcentermedewerker de mogelijkheid om met een theoretische en praktische basis succesvol te starten.

Klik hier voor meer informatie

Voordelen van Erkend Opleiden

Drie redenen voor uw organisatie om te investeren in Erkend Opleiden met rendement voor uw organisatie:

  • Efficiënt; u heeft het vermogen om kwantiteit en kwaliteit te verhogen.
  • Resultaatgericht; u heeft het vermogen om competente medewerkers een beter resultaat voor uw organisatie en uw klanten te bezorgen.
  • Kosten effectief; Tele’Train beschikt over de benodigde kennis van de financiële wetgeving en de fiscale financieringsmogelijkheden.

 

Bent u benieuwd naar de startdata van de diverse opleidingen of wilt u meer informatie over erkend opleiden? Neemt u dan contact op via telefoonnummer 020 – 470 46 58 of  vult u het onderstaande contactformulier in.

Menu Title