Middenkaderopleiding contactcenterteamleider MBO4

De MBO4-opleiding contactcenterteamleider biedt een theoretische en praktische basis voor (aankomend) teamleiders, supervisors en coaches. Alle onderdelen van het werk van een teamleider in een contactcenter zijn in deze opleiding verweven. De opleiding bestaat uit klassikale bijeenkomsten en zelfstudie zoals e-learning en opdrachten. De bijeenkomsten staan vooral in het teken van oefenen en praktijk en verdere verdieping. Een belangrijk onderdeel van de opleiding is het opdoen van praktijkervaring tijdens het werk in het contactcenter.

Doelstelling

De deelnemers worden opgeleid tot teamleider in een klantcontactomgeving. Alle facetten van het werk van teamleider komen aan bod in een gevarieerd en evenwichtig programma.

Resultaat

Na het volgen van de opleiding en het behalen van het examen is de deelnemer in het bezit van een erkend MBO4 diploma contactcenterteamleider.

E-learning modules bij deze opleiding

  • de complete MBO4 module

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze organisatie via 020 – 470 46 58, via info@teletrain.nl of door het contactformulier hieronder in te vullen; onze medewerkers informeren u graag verder.

Menu Title