Vakopleiding Contactcentermedewerker MBO3

Deelnemers aan deze opleiding ontwikkelen zich tot allround contactcenter-medewerker. Zij zijn in staat om het telefonisch en schriftelijk contact met klanten zowel in een dienstverlenende als commerciële context zelfstandig uit te voeren. De opleiding bestaat uit een combinatie van e-learning, klassikale bijeenkomsten, ontwikkelopdrachten, beroepspraktijkvorming en praktijkbegeleiding. De bijeenkomsten zijn interactief en door middel van rollenspellen en andere praktische werkvormen kan de deelnemer aan zijn competenties werken en zich voorbereiden op het examen.

Doelstelling

De deelnemers worden opgeleid tot allround contactcentermedewerker. Alle facetten van het contactcentervak komen aan bod in een gevarieerd en evenwichtig programma.

Onderwerpen

  • algemene gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette
  • wet- en regelgeving
  • feedback en zelfreflectie
  • gesprekssoorten
  • klantcontact en klanttypen
  • kwaliteitszorg
  • spelling & grammatica
  • klantgericht schrijven
  • koopsignalen en koopmotieven
  • verkooptechnieken
  • servicegerichte verkoop
  • scripts en enquêtes
  • Engels
  • rekenen

Resultaat

Na het volgen van de opleiding en het behalen van het examen is de deelnemer in het bezit van een erkend MBO3 diploma contactcentermedewerker.

E-learning modules bij deze opleiding

  • de complete MBO3 e-learning module

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze organisatie via 020 – 470 46 58, info@teletrain.nl of door het contactformulier hieronder in te vullen; onze medewerkers informeren u graag verder.

Menu Title