Verbeter de kwaliteit van uw klantcontact met de trainingen van Tele’Train

Training en Opleiden

Bij Tele’Train helpen we medewerkers ontwikkelen vanuit hun kernkwaliteiten en zorgen we ervoor dat deze bewust worden ingezet in de uitoefening van hun vak. In de markt zien we dat steeds meer organisaties zorgen voor een snelle en juiste afhandeling van het klantcontact. Organisaties nemen een duidelijk klantgerichte houding aan en proberen extra waarde toe te voegen aan ieder contactmoment.

De juiste inzet van talent bij klantcontact

De kritische klant vraagt veel van uw medewerkers en management. Een duidelijke gespreksstructuur, goede communicatieve vaardigheden en de juiste inzet van talent. Dit alles verpakt in een gemotiveerd jasje. Aandacht voor communicatie, houding, gedrag en leiderschap is cruciaal om deze situatie te bereiken.

Veelgevraagde klantcontact trainingen

Hebben uw medewerkers extra training nodig? Wij bieden een breed aanbod van klantcontact trainingen aan. Onze trainingen zijn CEDEO gecertificeerd en dankzij onze jarenlange ervaring staan wij garant voor meetbaar betere prestaties bij uw medewerkers. Tele’Train biedt u onder andere de volgende trainingen:

Communicatie Medewerkers

Communicatie Management en Staf

Houding en gedrag

Persoonlijke aanpak

Benieuwd naar ons complete aanbod klantcontact trainingen? Neemt u dan contact op via het onderstaande contactformulier. Graag praten wij met u over de optimale invulling voor uw organisatie.

Menu Title