Klantcase Mijndomein: Grotere klanttevredenheid en behaalde doelstellingen

mijndomeinMet de komst van Mijndomein is het registreren van een website voor organisaties veel eenvoudiger en voordeliger geworden. Het bedrijf heeft dan ook de basis gelegd voor de digitale manier waarop we tegenwoordig domeinnamen registreren. De groep klanten van Mijndomein werd echter zo groot en breed dat er behoefte ontstond aan een laagdrempelige en eenvoudige manier van communiceren. Dit is waar de hulp van Tele’Train werd ingeschakeld.

Betere klantenservice, grotere snelheid en lagere kosten

De resultaten mogen er dan ook zijn: meer dan 90% van de ontvangen mails wordt nu binnen een uur persoonlijk beantwoord en de klanttevredenheid naar aanleiding van de contacten met de helpdesk steeg van een 7,7 naar een 9 in een jaar tijd. De klant krijgt geen autoreply maar wordt, ondanks dat er alleen via e-mail gecommuniceerd wordt, op een uiterst persoonlijke wijze benaderd. En dat wordt gewaardeerd! Daarbij zijn de kosten van de klantenservice ook enorm gedaald.

Lees de hele klantcase

De klantcase lezen? Klik op de onderstaande foto voor de Klantcase (PDF) van Mijndomein.

Mijndomein

 

Menu Title