Nieuwe Ontwikkelingen en Hester Mager aangesteld als directeur Training & Education

Tele’Train heeft de afgelopen maanden niet stil gezeten. We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om binnen de markt van klantcontact te innoveren. Er deden zich dit jaar dan ook veel ontwikkelingen voor! Om nog grotere stappen te kunnen nemen, hebben wij daarom ons team uitgebreid.

ontwikkelingenMaak kennis met Hester!

Om onze nieuwe richting te ondersteunen, is ten eerste Hester Mager per 1 september aangesteld als Directeur Training & Education! Hester is al bijna 10 jaar werkzaam bij Tele’Train en heel bekend met de wereld van klantcontact. Door haar achtergrond in Onderwijskunde, E-learning en HR past zij perfect binnen onze organisatie. Zij zal hierbij Janneke van Corteveen, Manager Operations, die ook al ruim 8 jaar actief binnen Tele’Train is, uitermate goed aanvullen.

Dit jonge en ambitieuze managementteam gaat de innovatieve koers van Tele’Train voortzetten. Deze extra versterking gaat voor een boost zorgen en tempoversnelling aanbrengen in het ontwikkelen en lanceren van nieuwe producten en concepten. We zijn in ieder geval razend enthousiast en kijken uit naar de toekomst. Wat houdt deze toekomst precies in?

Nieuwe leermethodes

We hebben het SMART-learning concept geïntroduceerd en hanteren een praktijkgerichte aanpak door leren in de werkomgeving met het 70-20-10 principe. De introductie van de Smart Trainer app in combinatie met e-learning modules maakt daarbij het leren voor onze deelnemers nog makkelijker en effectiever.

Onze persoonlijke benadering in combinatie met nieuwe leermethodieken wordt dan ook door klanten erkend; 85% van onze deelnemers past de geleerde stof en het advies dan ook toe en plukt daar de vruchten van in de dagelijkse praktijk. Vooral onze innovatieve en betrokken benadering in combinatie met de praktijkgerichte aanpak en professionele ervaring wordt het meest door klanten gewaardeerd; geen enkel bedrijf is hetzelfde en dat begrijpen wij.

Met de CEDEO-erkenning die we opnieuw verdiend hebben, mag het wel duidelijk zijn dat onze trainingen en opleidingen van hoogwaardige kwaliteit en effectief zijn. En daar zijn we trots op! Desalniettemin blijven we kijken waar we onszelf en onze trainingen kunnen verbeteren. Hierbij luisteren we dan ook erg graag naar de mening van onze deelnemers. Er is niets waardevollers dan de feedback van een klant!

Aan het voorfront van ontwikkelingen

Ook op het vlak van Wft hebben wij aanpassingen gebracht om deze opleiding praktijkgerichter en makkelijker toepasbaar te maken. Denk hierbij aan een vernieuwende integratie van financiële basis trainingen en training in adviesvaardigheden; de kennis en vaardigheden die nóg meer toegespitst op gebruik in praktijksituaties wordt. Dat geldt ook voor onze Webcare trainingen; er is steeds meer vraag van organisaties om medewerkers daarin op te leiden; en vrijwel al onze opleidingen en trainingen zijn ook in e-learning vorm beschikbaar!

Verder is onze open inschrijvingskalender vernieuwd en ons aanbod verder uitgebreid. Door de digitalisering van communicatie en de blijvende groei van e-mail en social media, neemt vraag naar trainingen in offline klantcontact ook nog steeds toe. Persoonlijk contact maken, met jezelf en met anderen, wordt daarbij steeds belangrijker.  De meest populaire open inschrijvingen blijven daarom Klantgericht Communiceren, Telefonische Salesgesprekken, Omgaan met Weerstanden en Motiveren & Coachen.

Persoonlijk kennismaken met Hester? Of nieuwsgierig naar onze trainingsmethodes, informatie over een training of e-learning aanvragen of een maatwerk training op laten stellen? Bel naar 020 – 470 46 58 of vul het contactformulier hieronder in:

 

[end_columns]

Menu Title