Klantgericht schrijven/mailen

0.00

v.a.395

Deze training is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening

Duur: 2 uur e-learning + 1 dag training

Neem contact op
Category:

Description

In een klantcontactomgeving zijn naast mondelinge communicatieve vaardigheden ook schriftelijke communicatieve vaardigheden nodig. Als correspondent en/of helpdeskmedewerkers op een contactcenter of een andere afdeling binnen een organisatie is het op professionele wijze schriftelijk of digitaal met klanten een vereiste.

 

Doelstelling

De deelnemers leren de juiste vaardigheden om op professionele wijze schriftelijk en digitaal te communiceren. Het correct opstellen en schrijven van brieven en e-mails draagt bij aan het voeren van optimaal klantcontact.

 

Onderwerpen

  • klantgerichtheid in correspondentie
  • lees- en schrijfvaardigheid
  • brief- en e-mailstructuur
  • klachtafhandeling en slechtnieuwsgesprek
  • formuleren
  • etiquette in correspondentie

 

Resultaat

De deelnemers kennen de juiste vaardigheden om op professionele wijze schriftelijk en digitaal te communiceren.

 

Data:

Dinsdag 18 september 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden
Donderdag 18 oktober 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden
Dinsdag 13 november 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden

 

Praktische informatie:

  • Minimaal 8 deelnemers, maximaal 12 deelnemers.
  • Dag trainingen vanaf 09.00 – 17.00 uur en dagdeel trainingen van 09.00 – 12.30, tenzij anders aangegeven in de uitnodiging.
  • De trainingen worden parallel aan elkaar gegeven op alle locaties. Bij onvoldoende deelname worden de locaties samengevoegd. De definitieve locatie staat vermeld in de uitnodiging.
  • De inloggegevens voor de e-learning worden uiterlijk één week voor aanvang van de training verstuurd.

Inschrijfformulier - Klantgericht schrijven/mailen

  • Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
Menu Title