Argumenteren en Overtuigen

2.57

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Gesprekstechnieken & Gesprekssoorten

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Description

Voor specifieke functiegebieden, zoals incasso en sales, zijn overtuigen en argumenteren belangrijke vaardigheden. Met overtuigingskracht en de juiste verantwoording lukt het klanten te winnen, te behouden of in beweging te krijgen.
 

Doelstelling

De deelnemers leren hoe zij klanten overtuigen. Door veel oefeningen en rollenspellen te doen, leren ze goed beargumenteren en klanten te overtuigen van een uitleg, product of reden tot actie.

 

Onderwerpen

  • argumenten formuleren
  • omgaan met tegenwerpingen
  • weerstand herkennen en hiermee omgaan
  • overtuigingstechnieken
  • persoonlijke overtuigingsstijl verwoorden in belevingswereld van de klant
  • gezamenlijk belang

 

Resultaat

Deelnemers kunnen klanten overtuigen, waarna deze intrinsiek gemotiveerd zijn om in beweging te komen na contact met de organisatie.

 

E-learning modules

Menu Title