Cross-selling en up-selling

4.25

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning: kwalificatie contactcenter plus & kwalificatie contactcenter premium.
Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Description

Iedere vorm van klantcontact biedt commerciële kansen. Cross- en up-selling zijn verschillende verkoopinstrumenten die ingezet kunnen worden om meer sales te genereren uit het klantcontact dat uw medewerkers dagelijks hebben. Deze vormen van verkoop vragen om specifieke verkooptechnieken.
 

Doelstelling

De deelnemers leren hoe zij cross- en up-sell technieken kunnen toepassen in hun gesprekken.

 

Onderwerpen

  • koopmotieven
  • verkoopkansen herkennen
  • cross-selling
  • up-selling
  • van producteigenschappen naar klantvoordeel
  • vraag-, analyse en onderhandelingstechnieken
  • afsluittechnieken

 

Resultaat

Deelnemers benutten cross- en up-sell kansen en klanten ervaren een productieve en meedenkende service.

 

E-learning module

  • kwalificatie contactcenter plus
  • kwalificatie contactcenter premium

 

Menu Title