Cross-selling en up-selling

4.25

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning: kwalificatie contactcenter plus & kwalificatie contactcenter premium.
Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Beschrijving

Iedere vorm van klantcontact biedt commerciële kansen. Cross- en up-selling zijn verschillende verkoopinstrumenten die ingezet kunnen worden om meer sales te genereren uit het klantcontact dat uw medewerkers dagelijks hebben. Deze vormen van verkoop vragen om specifieke verkooptechnieken.
 

Doelstelling

De deelnemers leren hoe zij cross- en up-sell technieken kunnen toepassen in hun gesprekken.

 

Onderwerpen

  • koopmotieven
  • verkoopkansen herkennen
  • cross-selling
  • up-selling
  • van producteigenschappen naar klantvoordeel
  • vraag-, analyse en onderhandelingstechnieken
  • afsluittechnieken

 

Resultaat

Deelnemers benutten cross- en up-sell kansen en klanten ervaren een productieve en meedenkende service.

 

E-learning module

  • kwalificatie contactcenter plus
  • kwalificatie contactcenter premium

 

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Cross-selling en up-selling” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *