De interne klant centraal

3.67

v.a.1450

1 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Gesprekstechnieken & Gesprekssoorten

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Description

Hoe kunt u op korte termijn een efficiencyslag slaan? De interne klant is kritisch en wordt steeds belangrijker. Veel organisaties staan er niet bij stil dat er veel efficiënter gewerkt kan worden binnen hun organisatie wanneer de ‘interne klant’ ook op professionele en klantvriendelijke wijze wordt geholpen. Bijvoorbeeld op een interne servicedesk van IT, de HR afdeling of bij een facilitaire servicebalie. Uw eigen medewerkers weten precies wat er goed gaat, maar ook wat er beter kan.

 

Doelstelling

De deelnemers zijn zich bewust van hun dienstverlening, hun rol binnen de organisatie en zien waar verbetering mogelijk is bij het bedienen van de (interne) klanten.

 

Onderwerpen

  • effect van communicatie
  • klantgerichtheid vanuit missie/visie van de organisatie
  • gespreksvaardigheden en -technieken
  • duidelijk taalgebruik
  • interne klanttypen
  • nee-verkopen aan (interne) klanten
  • praktijkcases
  • inzicht in eigen sterke en verbeterdachtspunten

 

Resultaat

De deelnemers zijn in staat om met juiste vaardigheden en technieken de interne klant op professionele en klantvriendelijke wijze te woord te staan.

 

E-learning modules

Menu Title