Social Media Webcare (eLearning)

4.00

v.a.45

E-learning In deze cursus leer je op passende wijze te reageren op online berichten van (ontevreden) klanten.

Kosten p.p: €45,- excl. btw.

Neem contact op

Beschrijving

e-learning social mediaKen jij ook social media berichten zoals deze tussen de NS & Donald Duck die je zijn bijgebleven? En heb je ze gedeeld met familie, vrienden of collega’s? Een verrassend goede en vlotte service of een boodschap met de juiste humor geeft al snel het gevoel van meedenken en gehoord voelen. Met als resultaat een tevreden klant. Dat willen we toch allemaal?

 

Elke organisatie krijgt steeds meer online contact met klanten. De klant is koning en als organisatie doe je er alles aan om de klant tevreden te houden. Wanneer de klant niet tevreden is over je organisatie dan kan hij dit uiten door het internet op te duiken. Hier deelt hij met de hele wereld zijn ervaringen en meningen over jouw bedrijf, waardoor er heel snel een online ‘buzz’ kan ontstaan. Jouw reactie als organisatie op dergelijke berichten is cruciaal. De juiste manier van reageren kan deze negatieve publiciteit ook ombuigen naar een positief effect voor jouw organisatie. Om organisaties te ondersteunen bij het online social media beleid hebben wij een e-learning social media ontwikkeld. social media is immers ook klantcontact.

Onderdelen:

  • Wat is social media?
  • Tone-of-voice
  • Do’s en don’ts in het klantcontact
  • Klanttypen op social media
  • Oefening: In gesprek met de klant

Resultaat

Na het volgen van deze social media e-learning ben je op de hoogte van alle do’s en don’ts. Je herkent de verschillende klanttypen die online actief zijn. De e-learning bestaat uit veel voorbeelden zodat je in aanraking komt met alle verschillende soorten berichten. Je gaat actief aan de slag met oefeningen en leert op een passende wijze op verschillende soorten social media berichten van klanten te reageren. Met als resultaat dat jij je bewust bent van de impact van jouw manier van reageren.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Social Media Webcare (eLearning)” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *