Gesprekssoorten

3.50

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Gesprekssoorten & Gesprekstechnieken

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Beschrijving

Wanneer een klant naar het contactcenter belt, weet de klantcontactmedewer- ker nog niet waarvoor de klant belt. De medewerker achterhaalt de vraag van de klant en geeft hierop een antwoord. Afhankelijk van de vraag, bepaalt de medewerker welke gesprekssoort hierbij past, om zo tot de beste oplossing of het beste antwoord te komen.
 

Doelstelling

De deelnemers leren verschillende gespreksstructuren zodat zij afhankelijk van het doel van een gesprek meerdere soorten gesprekken kunnen voeren.

 

Onderwerpen

  • gespreksstructuren
  • advies- en servicegesprek
  • klacht- en slechtnieuwsgesprek
  • klachtafhandeling
  • probleemanalyse
  • incassogesprek
  • uitvraag en onderhandelingstechnieken

 

Resultaat

Deelnemers kennen de verschillende gespreksstructuren en kunnen deze effectief in de praktijk brengen. Daarnaast kunnen de deelnemers schakelen tussen de verschillende technieken om zo de kwaliteit van het gesprek te verbeteren.

 

E-learning modules

 

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Gesprekssoorten” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *