Interne klant centraal

0.00

v.a.395

De training behandelt contact met interne klanten.

Duur: 1,5 uur e-learning + 1 dag training

Datum: 11 september 2018

Maximaal 12 deelnemers

 

Neem contact op
Category:

Description

De training behandelt contact met interne klanten. De interne klant (de collega) is kritisch en wordt steeds belangrijker. Er kan vaak veel efficiënter gewerkt worden wanneer de ‘interne klant’ ook op professionele en klantvriendelijke wijze wordt geholpen. In de training leer je hoe je optimaal kunt communiceren met interne klanten.

 

Voor aanvang van de training ontvang je een inlogaccount om een aantal e-learningmodules te volgen via de portal van Tele’Train. De modules dienen als theoretische basiskennis voor basisvaardigheden, zodat tijdens de training eerder op de praktijk kan worden ingespeeld. E-learning kan overal worden gevolgd in eigen tempo. De accounts blijven een jaar geldig, zodat de modules later nogmaals als refresh kunnen worden gevolgd.

 

Onderwerpen:

  • Effect van communicatie
  • Klantgerichtheid vanuit missie/visie van de organisatie
  • Gespreksvaardigheden en -technieken
  • Duidelijk taalgebruik
  • Interne klanttypen
  • Nee-verkopen aan collega’s
  • Praktijkcases met acteur
  • Inzicht in eigen sterke- en aandachtspunten

 

Doel:

Na afloop van de training ben je je bewust van jouw dienstverlening, je rol binnen de organisatie en zie je waar verbetering mogelijk is bij het bedienen van en communiceren met de interne klanten.

Inschrijfformulier - Interne Klant Centraal

  • Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
Menu Title