Klantcontact en klanttypen (eLearning)

3.00

v.a.45

E-learning
In deze cursus leer je alles over klantcontact en klanttypen.

Kosten p.p: €45,- excl. btw.

Neem contact op

Beschrijving

In de cursus klantcontact en klanttypen maakt de deelnemer kennis met de verschillende soorten klantcontact en klanttypen. De deelnemer leert dat klantvriendelijk handelen bestaat uit verschillende aspecten om de klant op een zo goed of zo positief mogelijke manier te behandelen. Klantgericht handelen betekent dat je voldoet aan de verwachtingen van de klant plus iets extra’s.

 

Onderdelen

Aan het eind van deze e-learning beheerst de deelnemer de volgende onderdelen.

Klantgericht en klantvriendelijk handelen

  • klantgericht handelen
  • 5 A’s (Alertheid, Aanvang, Analyse, Aanbod, Afsluiting)
  • Omgaan met emoties
  • Emoties
  • Emotiecurve: ontkenningsfase, explosiefase, onderhandelingsfase, acceptatiefase.
  • Klachtgesprek
  • 5A’s (Alertheid, Aanvang, Analyse, Aanbod, Afsluiting)
  • Emotionele Intelligentie: Zelfbewustzijn, empathie, zelfbeheersing, relatiemanagement.

Klanttypen

  • Gedragstypen
  • Extrovert versus introvert
  • Resultaatgericht versus relatiegericht
  • De 4 klanttypen: de drammer, de zwijger, de babbelaar en de twijfelaar.

Het e-learning pakket klantcontact en klanttypen geeft deelnemers alle handvatten die nodig zijn om het verschil te kennen tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Klantcontact en klanttypen (eLearning)” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *