Baliemedewerkers: Klantgericht aan de balie

4.00

v.a.1450

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning: Contactcenter basis
Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Description

Receptie- en baliemedewerkers zijn het visitekaartje van uw organisatie. Zij vormen de ingang voor uw in- en externe klantcontact. Klantgerichtheid en non- verbale communicatie zijn daarbij van groot belang. Deze training biedt inzicht en vaardigheden voor het professioneel uitvoeren van receptie- en baliewerkzaamheden.

 

Doelstelling

De deelnemers doen kennis en vaardigheden op om receptie- en baliewerkzaamheden verder te professionaliseren.

 

Onderwerpen

  • rol binnen de organisatie
  • klantgericht werken; omgaan met in- en externe klanten
  • basisgespreksvaardigheden; luister- en vraagtechnieken
  • snel filteren
  • multitasken
  • baliewerk; professionele non-verbale communicatie
  • omgaan met diverse klanttypen
  • omgaan met emoties en agressie

 

Resultaat

Klanten hebben een positieve en professionele indruk van uw organisatie bij binnenkomst en vertrek.

 

E-learning module

 

Duur

1,5 dag

Lesvorm

  • Klassikaal
  • Praktijk met acteur
Menu Title