Klantgericht Communiceren

0.00

v.a.395

De training behandelt klantgericht communiceren.

Duur: 1,5 uur e-learning + 1 dag training

Datum: 13 september 2018

Maximaal 12 deelnemers

 

Neem contact op
Category:

Description

De training behandelt klantgericht communiceren. Kwaliteit in klantcontact is belangrijk voor het werken in een klantcontactomgeving. In deze training leer je om met de juiste vaardigheden en technieken en met een professionele houding de klanten dagelijks (telefonisch) te woord te staan.

 

Voor aanvang van de training ontvang je een inlogaccount om een aantal e-learningmodules te volgen via de portal van Tele’Train. De modules dienen als theoretische basiskennis voor basisvaardigheden, zodat tijdens de training eerder op de praktijk kan worden ingespeeld. E-learning kan overal worden gevolgd in eigen tempo. De accounts blijven een jaar geldig, zodat de modules later nogmaals als refresh kunnen worden gevolgd.

 

Onderwerpen:

  • Effect van communicatie
  • Klantgerichtheid vanuit missie/visie van de organisatie
  • Gespreksvaardigheden
  • Gespreksstructuur 5 A’s
  • Gesprekstechnieken: luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Klanttypen
  • Regie in het gesprek
  • Praktijkcases met acteur
  • Inzicht in eigen sterke- en aandachtspunten

 

Doel:

Na afloop van de training kun je met een professionele instelling en de juiste gespreksvaardigheden klantgericht communiceren aan de telefoon, waardoor de kwaliteit van het klantcontact toeneemt.

Inschrijfformulier - Klantgericht Communiceren

  • Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
Menu Title