Klantgericht Communiceren

4.22

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief E-learning Contactcenter Basis.   

Neem contact op

Description

Kwaliteit in klantcontact is belangrijk voor het werken in een klantcontactomgeving. De belangrijkste focus van klantgericht communiceren is het centraal stellen van de klant. De wijze waarop je de klant centraal zet wordt door middel van inzicht, gespreksvaardigheden en een professionele houding aangeleerd. 

 

Doelstelling

De deelnemers leren met een professionele houding en open instelling de klant centraal te zetten tijdens ieder klantcontact. Met de juiste gespreksvaardigheden communiceren zij, aangepast op ieder klanttype, klantgericht aan de telefoon. Hierdoor voelt de klant zich gehoord en begrepen waardoor de kwaliteit van het klantcontact toeneemt.

 

Onderwerpen

  • Vertaling van missie en visie naar houding en gedrag
  • Gespreksstructuur
  • Gesprekstechnieken
  • Luistervaardigheden
  • Leiding
  • Vraagsoorten
  • Verbale-, non-verbale- en vocale communicatie 
  • Klanttypen
  • Feedback

 

Resultaat

De deelnemers beschikken over de juiste gespreksvaardigheden en een professionele houding.

 

E-learning module

  • kwalificatie contactcenter basis
Menu Title