Klantgericht mailen

3.00

v.a.1450

1 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Het Correspondentieproces.

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Beschrijving

In een klantcontactomgeving zijn naast mondelinge communicatieve vaardigheden ook schriftelijke vaardigheden nodig. Als correspondent en/of helpdeskmedewerkers op een contactcenter of een andere afdeling binnen een organisatie is het op professionele wijze digitaal communiceren met klanten een vereiste.

 

Doelstelling

De deelnemers leren de juiste vaardigheden om op professionele wijze digitaal te communiceren. Het correct opstellen en schrijven van e-mails draagt bij aan het voeren van optimaal klantcontact.

 

Onderwerpen

  • klantgerichtheid in correspondentie
  • lees- en schrijfvaardigheid
  • e-mailstructuur
  • klachtafhandeling en slechtnieuwsgesprek
  • formuleren
  • etiquette in mailen

 

Resultaat

De deelnemers kennen de juiste vaardigheden om op professionele wijze digitaal te communiceren.

 

E-learningmodule

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Klantgericht mailen” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Informatie aanvragen