Klantgerichtheid aan de balie

0.00

v.a.395

Deze training is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening

Duur: 2 uur e-learning + 1 dag training

Neem contact op
Category:

Description

De training behandeld klantgericht werken aan de balie of aan de receptie en is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening. Als receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang. Deze training biedt inzicht en vaardigheden voor het professioneel uitvoeren van receptie- en baliewerkzaamheden.

 

Voor aanvang van de training ontvang je een inlogaccount om een aantal e-learningmodules te volgen via de portal van Tele’Train. De modules dienen als theoretische basiskennis voor basisvaardigheden, zodat tijdens de training eerder op de praktijk kan worden ingespeeld. E-learning kan overal worden gevolgd in eigen tempo. De accounts blijven een jaar geldig, zodat de modules later nogmaals als refresh kunnen worden gevolgd.

 

Onderwerpen:

  • Effect van communicatie
  • Verbaal vs non-verbaal
  • Rol binnen de organisatie
  • Klantgericht werken vanuit missie/visie van de organisatie
  • Omgaan met in- en externe klanten
  • Gespreksvaardigheden en technieken
  • Multitasken
  • Omgaan met diverse klanttypen
  • Praktijkcases met acteur
  • Inzicht in eigen sterke- en aandachtspunten

 

Doel:

Na afloop van de training heb je voldoende kennis en vaardigheden om werkzaamheden als receptie- of baliemedewerker verder te professionaliseren.

 

Data:

Donderdag 13 september 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden
Dinsdag 9 oktober 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden
Donderdag 8 november 2018 Amsterdam/Utrecht, Eindhoven, Arnhem, Zwolle/Leeuwarden

 

Praktische informatie:

  • Minimaal 8 deelnemers, maximaal 12 deelnemers.
  • Dag trainingen vanaf 09.00 – 17.00 uur en dagdeel trainingen van 09.00 – 12.30, tenzij anders aangegeven in de uitnodiging.
  • De trainingen worden parallel aan elkaar gegeven op alle locaties. Bij onvoldoende deelname worden de locaties samengevoegd. De definitieve locatie staat vermeld in de uitnodiging.
  • De inloggegevens voor de e-learning worden uiterlijk één week voor aanvang van de training verstuurd.</li

Inschrijfformulier - Klantgerichtheid aan de Balie

  • Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
Menu Title