Omgaan met emoties

0.00

v.a.395

De cursus behandelt contact met interne klanten.

Duur: 1,5 uur e-learning + 1 dag training

Datum: 20 september 2018

Maximaal 12 deelnemers

 

Neem contact op
Category:

Description

De training behandelt het omgaan met je eigen emoties en die van de klant. Binnen elke klantcontactomgeving komen telefoongesprekken voor met emotionele klanten. Deze gesprekken worden vaak als lastig ervaren of zorgen zelfs voor angst bij jou om de volgende klant aan de telefoon te krijgen. In deze training leer je jouw eigen emoties te heersen en leer je om effectief om te gaan met de emoties van klanten om de gesprekskwaliteit te optimaliseren.

 

Voor aanvang van de training ontvang je een inlogaccount om een aantal e-learningmodules te volgen via de portal van Tele’Train. De modules dienen als theoretische basiskennis voor basisvaardigheden, zodat tijdens de training eerder op de praktijk kan worden ingespeeld. E-learning kan overal worden gevolgd in eigen tempo. De accounts blijven een jaar geldig, zodat de modules later nogmaals als refresh kunnen worden gevolgd.

 

Onderwerpen:

  • Herkennen en benoemen van emoties
  • Emotiecurve
  • Verschillende klanttypen en emoties
  • Effectieve communicatie om emoties te reduceren
  • Zelfreflectie: Wat doet het met mij?
  • Beheersen van eigen emoties
  • Omgaan met verbale agressie
  • Praktijkcases met acteur
  • Inzicht in eigen sterke- en aandachtspunten

 

Doel:

Na afloop van de training herken je jouw eigen emoties en die van anderen, weet je jouw emoties te reguleren en op een positieve manier te gebruiken om de kwaliteit van de gesprekken te verbeteren en je eigen emotionele stabiliteit te vergroten. Dit zorgt voor betere afhandeling van gesprekken.

Inschrijfformulier - Omgaan met emoties

  • Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
Menu Title