Optimale communicatie bij elk klanttype

3.83

v.a.1450

1 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Gesprekstechnieken & Gesprekssoorten
Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Beschrijving

Zowel klanten als medewerkers hebben een eigen communicatiestijl: hoe zij zich uiten naar anderen en hoe zij graag benaderd worden door anderen. Waar klanten blij van worden is dus deels persoonsafhankelijk en als klantcontactmedewerker kunt u hierop inspelen. Deze training geeft inzicht in de eigen communicatiestijl, de stijl van de klant en hoe deze stijlen optimaal gecombineerd worden.
 

Doelstelling

De deelnemers weten welke communicatiestijlen er zijn en welke zij zelf hebben, zijn zich bewust van het effect van hun communicatie op de klant en leren communicatiestijlen snel herkennen en weten hierop in te spelen.

 

Onderwerpen

  • communicatiestijlen; TSI-analyse
  • inzicht in eigen communicatiestijl
  • effecten en wensen vanuit communicatiestijlen
  • klanttypen
  • afstemmen van eigen stijl op het klanttype

 

Resultaat

De deelnemers zijn in staat om het optimale resultaat te behalen uit ieder klantgesprek, door gebruik te maken van de best passende communicatievorm.

 

E-learning modules

 

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Optimale communicatie bij elk klanttype” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *