Van service naar verkoop

3.00

v.a.2125

1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Beschrijving

Ieder gesprek kan gezien worden als verkoopkans. Bij bepaalde gesprekken is het soms lastig om het juiste verkoopmoment te vinden. Bewust worden van het verkoopmoment in een gesprek staat centraal tijdens deze training. Hiervoor zijn goede commerciële vaardigheden, kennis van het verkoopvak en een servicegerichte houding nodig.
 

Doelstelling

De deelnemers leren vanuit het servicegesprek de omslag te maken naar een verkoopgesprek. In de training leren de deelnemers koopsignalen en koopmotieven te herkennen en hier de service op aan te passen met de juiste verkooptechnieken. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en het oefenen met verkopen, leert de deelnemer dit te zien als dienst verlenen.

 

Onderwerpen

  • commerciële vaardigheden en houding
  • van service naar sales, het verkoopmoment
  • het verkoopgesprek
  • producteigenschappen Unique Buying Reasons/Unique Selling Points
  • vraag- en verkooptechnieken
  • koopmotieven

 

Resultaat

De deelnemers herkennen het verkoopmoment in een gesprek en maken hier bewust gebruik van.

 

E-learning module

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Van service naar verkoop” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *