Workshop klantbeleving

3.00

v.a.1450

1 dag workshop
Maximaal 12 deelnemers

Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.

Neem contact op

Description

U heeft één kans om een uitstekende eerste indruk achter te laten! Dit geldt voor de receptionist(e) en natuurlijk ook voor alle andere medewerkers die contact hebben met klanten. De klant van nu stelt hoge eisen en is vaak goed geïnformeerd. Het gaat vaak niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Klantbeleving is dé manier om een emotionele band met de klant te ontwikkelen. Er zijn diverse studies gedaan naar de relatie tussen een klantbeleving en bedrijfsresultaten. De uitkomsten liegen er niet om: ruim 8o% van de organisaties die een positieve klantbeleving centraal stelt, presteren beter dan hun directe concurrenten.
 

Doelstelling

De deelnemers zijn zich bewust van de factoren die een rol spelen bij klantbeleving, hun eigen invloed op klantbeleving en het nut van actief uitdragen van de waarden van de organisatie. Deelnemers voelen zich verantwoordelijk voor de klantbeleving.

 

Onderwerpen

  • factoren in klantbeleving; sfeer, product, persoon
  • klantbeleving en organisatiewaarden
  • vertaling van de organisatiewaarden naar gedrag
  • eigen verantwoordelijkheid bij klantbeleving; Covey

 

Resultaat

De deelnemers zijn in staat om klantbeleving te beïnvloeden vanuit de waarden van de organisatie.

Menu Title