WFM leergang

In onze branche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet.

Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen toeneemt.

Doelgroep

Om uw klantbeleving & WFM te verbeteren maakt uw organisatie gebruik van verschillende talenten, zoals:

 

  • Planners;
  • Forecasters;
  • Business analisten;
  • Teamleiders;
  • Trafficers;
  • Klantadviseurs.

Essentiële  WFM vaardigheden

Tele’Train biedt een complete leergang voor Workforce Management. De opleiding is bestemd voor zowel WFM professionals die actief bezig zijn op het vlak van forecasting en planning in een klantcontactomgeving als voor teamleiders en managers die hier bewuster mee willen werken. De WFM leergang verschaft deelnemers met een uitgebreid pakket aan kennis en vaardigheden die naadloos op de planning/forecasting van klantcontact inspeelt.

Leer het volledige WFM Proces

De WFM leergang is een ‘state-of-the-art’ opleiding en een ‘must’ om het onderscheid te kunnen blijven maken met uw organisatie. De WFM leergang  leert de deelnemer de basiskennis van het totale WFM proces en de taken/verantwoordelijkheden die bij de functies binnen de WFM-cyclus horen. Daarbij is het verhogen van de analysevaardigheden en verbeteren van de adviesfunctie richting het management een belangrijk aspect van deze training. De WFM leergang wordt afgesloten met een toets en bij voldoende resultaat wordt een certificaat uitgereikt. Bekijk hier de WFM Brochure en schrijf je bij ‘Direct Inschrijven’ in!

 

 

 

Inhoud

Doelstelling

 

Tijdens de basisvakopleiding WFM leert de deelnemer de basiskennis van het totale WFM proces en de taken/verantwoordelijkheden die bij de functies binnen de WFM-cyclus horen. Verder is er veel aandacht voor het verhogen van de analysevaardigheden en verbeteren van de adviesfunctie richting het management.

 

Onderwerpen

 

  • basis contact center management
  • planning & forecasting
  • roostering & trafficmanagement
  • communicatie “hoe breng je de boodschap”
  • capaciteitsmanagement, rapportage & analyse
  • copc & performance

 

Resultaat

 

Na het volgen van de WFM leergang is de deelnemer bekend met het volledige WFM proces en is in staat om gevraagd en ongevraagd advies te geven.

 

Prijzen & data

Kosten per persoon

€ 1.825,-

 

Kosten per groep (8 – 12 deelnemers)

€ 14.000,-

 

Duur

6,5 dag

 

Data WFM leergang najaar 2018

12 oktober – Basis Contactcenter Management (hele dag)

19 oktober – Planning & Forecasting verdieping (hele dag)

2 november – Roostering & Trafficmanagement (hele dag)

8 november – COPC & Performance (hele dag)

15 november – Communicatietraining (hele dag)

22 november – Capaciteitsmanagement, Rapportage & Analyse (hele dag)

29 november – Examen (halve dag)

 

Voor meer informatie omtrent prijzen en data kunt u contact opnemen met onze organisatie via 020 – 470 46 58 of via info@teletrain.nl, onze medewerkers informeren u graag verder.

 

Informatie aanvragen

 

Direct Inschrijven

Klantgericht Communiceren

  • Ik wil me graag inschrijven voor 'WFM leergang'
    Alvorens u zich voor deze training in kunt schrijven, moet u akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden voor Open inschrijvingen
 
 
 
Om terug te gaan naar het Opleidingsaanbod, klik dan hier.

Menu Title