Klantgericht werken en communiceren

Open Training
Online of
klassikaal
1 dag € 675,- (min 6 – max 12 deelnemers)
Data 2022: 3 mrt, 7 apr, 6 mei,
2 jun, 1 sept, 27 okt
Locatie: Amsterdam
Voor wie: Iedereen die effectiever met klanten wil communiceren op alle niveaus.

De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS. In de training klantgericht communiceren leer je om met de juiste vaardigheden, technieken en met een professionele houding de klantvragen op klantgerichte wijze af te handelen.

 

Micro learning

  • Actief luisteren
  • Samenvatten
  • Vragen stellen
  • Gedragstypen
  • Empathie +

 

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training

  • Uniformiteit in klantcontact vanuit missie en visie
  • Klantgerichte houding en gedrag
  • Effect van communicatie
  • Vaardigheden en technieken voor elk contactkanaal
  • Klanttypen
  • Omgaan met klachten en emoties

 

Resultaat

De deelnemers:

  • communiceren persoonlijk, open, efficiënt en effectief met klanten.
  • hebben inzicht in hun manier van communiceren en het effect op anderen.
  • kunnen zich inleven in de klant en de verwachtingen.
  • maken gebruik van luisteren, samenvatten en doorvragen om de vraag achter de vraag te achterhalen.
  • kunnen regie houden in het gesprek.
  • weten hoe zij effectief moeten reageren op emoties en klachten.

Schrijf je nu in voor de training Klantgericht werken en communiceren


Het is niet helemaal juist ingevuld, controleer de gemarkeerde velden en probeer het nogmaals.


 
 
 
 
 
 

 
 

Momentje...

Bedankt voor je aanmelding.

Je hoort spoedig van ons!