Klantgericht werken en communiceren

Open Training
Online of
klassikaal
1 dag € 675,- (min 6 – max 12 deelnemers)
Locatie: Amsterdam of online

Voor wie: Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.

28 juni 2022 (klassikaal)
1 december 2022 (online)

Vragen over deze open training?

Neem contact met ons op.
Contact

De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS. In de training klantgericht communiceren leer je om met de juiste vaardigheden, technieken en met een professionele houding de klantvragen op klantgerichte wijze af te handelen.

 

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training

  • Uniformiteit in klantcontact vanuit missie en visie
  • Klantgerichte houding en gedrag
  • Effect van communicatie
  • Vaardigheden en technieken voor elk contactkanaal
  • Klanttypen
  • Omgaan met klachten en emoties

 

Resultaat

Na afloop van de training:

  • communiceer je persoonlijk, open, efficiënt en effectief met klanten;
  • heb je inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen;
  • kun je je inleven in de klant en de verwachtingen;
  • maak je gebruik van luisteren, samenvatten en doorvragen om de vraag achter de vraag te achterhalen;
  • kun je regie houden in het gesprek;
  • weet je hoe je effectief moeten reageren op emoties en klachten.

 

Micro learning

  • Actief luisteren
  • Samenvatten
  • Vragen stellen
  • Gedragstypen
  • Empathie +

 

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training

  • Uniformiteit in klantcontact vanuit missie en visie
  • Klantgerichte houding en gedrag
  • Effect van communicatie
  • Vaardigheden en technieken voor elk contactkanaal
  • Klanttypen
  • Omgaan met klachten en emoties

Schrijf je nu in voor de training Klantgericht werken en communiceren


Het is niet helemaal juist ingevuld, controleer de gemarkeerde velden en probeer het nogmaals.


 
 

Momentje...

Bedankt voor je aanmelding.

Je hoort spoedig van ons!