v.a.€2125
1,5 dag training
Maximaal 12 deelnemers
Inclusief de E-learning Gesprekssoorten & Gesprekstechnieken
Training is ook beschikbaar in het Vlaams, Engels, Duits & Frans.
Description
Wanneer een klant naar het contactcenter belt, weet de klantcontactmedewer- ker nog niet waarvoor de klant belt. De medewerker achterhaalt de vraag van de klant en geeft hierop een antwoord. Afhankelijk van de vraag, bepaalt de medewerker welke gesprekssoort hierbij past, om zo tot de beste oplossing of het beste antwoord te komen.
Doelstelling
De deelnemers leren verschillende gespreksstructuren zodat zij afhankelijk van het doel van een gesprek meerdere soorten gesprekken kunnen voeren.
Onderwerpen
- gespreksstructuren
- advies- en servicegesprek
- klacht- en slechtnieuwsgesprek
- klachtafhandeling
- probleemanalyse
- incassogesprek
- uitvraag en onderhandelingstechnieken
Resultaat
Deelnemers kennen de verschillende gespreksstructuren en kunnen deze effectief in de praktijk brengen. Daarnaast kunnen de deelnemers schakelen tussen de verschillende technieken om zo de kwaliteit van het gesprek te verbeteren.