Klantgericht telefoneren/gesprekssoorten

0.00

v.a.695

Deze training is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening

Duur: 2 uur e-learning + 2 dagen training

Neem contact op
Category:

Description

De training efffectieve communicatie next is een training die ingedeeld is in twee verschillende niveau’s;

 

  • MBO werk- en denkniveau of lager
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.

 

Leerdoelen:

  • Deelnemers communiceren persoonlijk, open, efficiënt en effectief met klanten.
  • Deelnemers hebben inzicht in hun manier van communiceren en het effect op anderen. – Deelnemers kunnen zich inleven in de klant en zijn verwachtingen.
  • Deelnemers gaan beter om met lastige klantsituaties.
  • Deelnemers maken gebruik van luisteren, samenvatten en doorvragen voor het gericht interpreteren van informatie om adequaat en correct te kunnen handelen.
  • Deelnemers beheersen sturings- en beïnvloedingstechnieken voor regie in het gesprek:
    • Basis emoties, achterliggende behoeften én non-verbale communicatie worden opgefrist
    • Deelnemers beheersen verfijnde gespreks- en luistervaardigheden voor de vraag achter de vraag
    • Deelnemers beheersen verfijnde gespreks- en luistervaardigheden voor het tonen van empathie
Menu Title