Klantgerichtheid aan de balie

0.00

v.a.395

Deze training is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening

Duur: 2 uur e-learning + 1 dag training

Neem contact op
Category:

Description

De training behandeld klantgericht werken aan de balie of aan de receptie en is speciaal ingericht voor de zakelijke dienstverlening. Als receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang. Deze training biedt inzicht en vaardigheden voor het professioneel uitvoeren van receptie- en baliewerkzaamheden.

 

Voor aanvang van de training ontvang je een inlogaccount om een aantal e-learningmodules te volgen via de portal van Tele’Train. De modules dienen als theoretische basiskennis voor basisvaardigheden, zodat tijdens de training eerder op de praktijk kan worden ingespeeld. E-learning kan overal worden gevolgd in eigen tempo. De accounts blijven een jaar geldig, zodat de modules later nogmaals als refresh kunnen worden gevolgd.

 

Onderwerpen:

  • Effect van communicatie
  • Verbaal vs non-verbaal
  • Rol binnen de organisatie
  • Klantgericht werken vanuit missie/visie van de organisatie
  • Omgaan met in- en externe klanten
  • Gespreksvaardigheden en technieken
  • Multitasken
  • Omgaan met diverse klanttypen
  • Praktijkcases met acteur
  • Inzicht in eigen sterke- en aandachtspunten

 

Doel:

Na afloop van de training heb je voldoende kennis en vaardigheden om werkzaamheden als receptie- of baliemedewerker verder te professionaliseren.

 

 

Menu Title