Servicegerichte Verkoop (eLearning)

4.00

v.a.45

E-learning
In deze cursus leer je alles over servicegerichte verkoop.

Kosten p.p: €45,- excl. btw.

Neem contact op

Beschrijving

Tegenwoordig zijn klantvragen niet alleen maar klantenservice afhandelingen, maar een deur naar meerdere mogelijkheden. In de module Servicegerichte verkoop gaan we in op de mogelijkheden om te verkopen in een klantenservice gesprek.

 

Onderdelen

Aan het eind van deze e-learning beheerst de deelnemer de volgende onderdelen.

Van service naar sales

  • Dienstverlening tijdens verkoopgesprekken
  • Gesprekstructuur 5A’s (Alertheid, Aanvang, Analyse, Aanbod, Afsluiting)
  • Verkoop tijdens dienstverleningsgesprekken
  • Up-selling
  • Cross-selling
  • Proactief gedrag

Retentie

  • Retentie
  • Ambassadeurs
  • Klantenbinding
  • Loyaliteit van klanten
  • Een klacht is een kans
  • Persoonlijk contact

Omgaan met weerstand bij verkoop

  • Oorzaken en bezwaren (informatiebehoefte, misverstand, nadeel, twijfel, uitstel, spel, macht, prijs)
  • Onzekere verkoper
  • Uitstel en overleg partner
  • Algemene aanpak bij tegenwerpingen

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Servicegerichte Verkoop (eLearning)” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *