Dit zijn onze trainingen waar je je direct online voor kan aanmelden. Kijk bij ons aanbod als je wil weten welke traningen wij aanbieden in ons maatwerk pakket.
-
7 mrt - 28 mrt 2022Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
27 jun & 5 jul 2022Effectief communiceren (verdieping)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl, leer je communicatie af te stemmen op gewenst doel en resultaat en leer je schakelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau.Meer info
-
28 jun 2022Klantgericht werken en communicerenOpen training. In deze training klantgericht communiceren leer je om met de juiste vaardigheden, technieken en met een professionele houding de klantvragen op klantgerichte wijze af te handelen.Meer info
-
7 jul 2022Effectief telefonerenOpen training. In deze training leer je om op professionele en klantgerichte wijze en met juiste gespreksvaardigheden en technieken de telefonische klantgesprekken af te handelen.Meer info
-
8 sep & 15 sep 2022Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
10 nov & 17 nov 2022Effectief communiceren (verdieping)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl, leer je communicatie af te stemmen op gewenst doel en resultaat en leer je schakelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau.Meer info
-
1 dec 2022Klantgericht werken en communicerenOpen training. In deze training klantgericht communiceren leer je om met de juiste vaardigheden, technieken en met een professionele houding de klantvragen op klantgerichte wijze af te handelen.Meer info
-
12 dec 2022Effectief telefonerenOpen training. In deze training leer je om op professionele en klantgerichte wijze en met juiste gespreksvaardigheden en technieken de telefonische klantgesprekken af te handelen.Meer info