Hieronder vind je het aanbod waarmee wij op maat trainingen samenstellen
voor jouw organistatie. Klik op 'Naar open trainingen' als je wil weten voor welke
trainingen je je direct online kan aanmelden.
-
AdviesvaardighedenOntwikkel jouw persoonlijke stijl als adviseur met behoud van authenticiteit. Bouw aan vertrouwen bij je gesprekspartner, weet wat de ander drijft en leer steekhoudend te argumenteren.Meer info
-
Commerciële vaardighedenVanuit een klantgerichte houding inspelen op koopsignalen van de klant is een vaardigheid die je kunt leren. Door goed luisteren en doorvragen kan je ‘haakjes’ vinden die aansluiten op de klantbehoefte.Meer info
-
COPC-basistrainingVoorkom fouten, verbeter processen en maak kwaliteit meetbaar met het Customer Operations Performance Center. Leer het model en het toepassen ervan met de COPC-basistraining.Meer info
-
Cross- en up-sellingIedere vorm van klantcontact biedt commerciële kansen. Cross- en up-selling zijn verkooptactieken om meer conversie en omzet te genereren.Meer info
-
Effectief beïnvloedenOm iets voor elkaar te krijgen moet je mensen kunnen betrekken, verbinden, en inspireren. Hoe breng je jouw ideeën en voorstellen gemakkelijk over op anderen en hoe breng je anderen in beweging?Meer info
-
Effectief communicerenIncompany. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier communiceren.Meer info
-
Effectief onderhandelenIn je werk heb je regelmatig te maken met onderhandelingssituaties. Wil je meer successen boeken bij externe en interne onderhandelingen?Meer info
-
GesprekssoortenElk gesprek in een klantcontactomgeving is weer anders. Na een prettig informatief gesprek, kan je zomaar een boze klant aan de lijn krijgen. Ben je klaar voor dit gesprek of word je overdonderd?Meer info
-
GespreksvaardighedenHoe kom jij over in een gesprek? Het voeren van een zakelijk gesprek kan op veel manieren.Meer info
-
HospitalityHospitality gaat verder dan vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het gaat er om hoe de klant het contact met de organisatie beleeft. Niet alleen bij dat ene contact, maar altijd en overal tijdens de hele klantreis.Meer info
-
IncassoEen persoonlijke klantbenadering draagt bij aan een effectieve debiteurenbewaking. Hoe analyseer je de oorzaken van de niet tijdige betaling?Meer info
-
Interne klant centraalJe collega als interne klant is vaak kritisch en heeft hoge verwachtingen. De verhoudingen liggen anders en dat is soms best lastig.Meer info
-
KlantbelevingUit onderzoek blijkt dat ruim 8o% van de organisaties die een positieve klantbeleving centraal stelt, beter presteert dan hun directe concurrenten.Meer info
-
Klantcontact essentialsKlantcontact essentials geeft een eerste kijk op het werken in een contactcenter en alle bijbehorende taken en uitdagingen die daarbij horen.Meer info
-
Klantgericht beeldschermschrijvenHet schrijven van teksten voor het beeldscherm is een vak apart. Daarom leer je in deze training van één dagdeel hoe je goede content schrijft voor het beeldscherm. Met als focus het schrijven van online leermateriaal.Meer info
-
Klantgericht communicerenIncompany. De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS.Meer info
-
Klantgericht schrijvenProfessioneel en klantgericht schrijven is een vereiste voor iedereen die regelmatig e-mails of brieven schrijft.Meer info
-
Klantgericht telefonerenHoe kom jij over aan de telefoon? Wat is het effect van jouw telefonische communicatie? Welke waarde voeg jij toe voor jouw organisatie in een klantgesprek?Meer info
-
Klantgerichte baliegesprekkenAls receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang.Meer info
-
KSF branche-certificaatDe Commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF, waar Tele’Train deel van uit maakt, heeft twee branchecertificaten ontwikkeld voor medewerkers klantcontact. Met als doel de kwaliteit van de medewerkers garanderen.Meer info
-
Omgaan met emotiesEmoties van klanten kunnen soms hoog oplopen bij klachten, financiële kwesties of andere gevoelige onderwerpen.Meer info
-
RetentieHoe ga jij ermee om, als een klant wil opzeggen? Het behouden van klanten, oftewel retentie, is voor elke organisatie van belang. Het vasthouden van klanten kost minder dan nieuwe klanten werven.Meer info
-
Social media/webcareKen jij ook originele social media berichten die je zijn bijgebleven? Als organisatie is het belangrijk dat je actief bent op social media. Het posten van berichten is een leuke eerste stap, maar het wordt pas echt interessant als je het gesprek aangaat met je klanten.Meer info
-
Stembureau opleidenDe software voor elke stemapplicatie, zodat al je stembureauleden direct aan de slag kunnen.Meer info
-
Van service naar verkoopService staat in jouw organisatie voorop en de medewerkers zijn servicegericht. Vaak blijft het bij antwoord op de vraag, waardoor je kansen laat liggen.Meer info
-
WFM-trainingIn de klantcontactbranche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet. Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen is toegenomen.Meer info
-
WFTLeren voor het Wft-certificaat makkelijker en leuker maken?Meer info