Hieronder vind je het aanbod waarmee wij op maat trainingen samenstellen
voor jouw organistatie. Klik op 'Naar open trainingen' als je wil weten voor welke
trainingen je je direct online kan aanmelden.
-
AdviesvaardighedenOntwikkel jouw persoonlijke stijl als adviseur met behoud van authenticiteit. Bouw aan vertrouwen bij je gesprekspartner, weet wat de ander drijft en leer steekhoudend te argumenteren.Meer info
-
Commerciële vaardighedenVanuit een klantgerichte houding inspelen op koopsignalen van de klant is een vaardigheid die je kunt leren. Door goed luisteren en doorvragen kan je ‘haakjes’ vinden die aansluiten op de klantbehoefte.Meer info
-
Cross- en up-sellingIedere vorm van klantcontact biedt commerciële kansen. Cross- en up-selling zijn verkooptactieken om meer conversie en omzet te genereren.Meer info
-
Effectief beïnvloedenOm iets voor elkaar te krijgen moet je mensen kunnen betrekken, verbinden, en inspireren. Hoe breng je jouw ideeën en voorstellen gemakkelijk over op anderen en hoe breng je anderen in beweging?Meer info
-
Effectief onderhandelenIn je werk heb je regelmatig te maken met onderhandelingssituaties. Wil je meer successen boeken bij externe en interne onderhandelingen?Meer info
-
IncassoEen persoonlijke klantbenadering draagt bij aan een effectieve debiteurenbewaking. Hoe analyseer je de oorzaken van de niet tijdige betaling?Meer info
-
RetentieHoe ga jij ermee om, als een klant wil opzeggen? Het behouden van klanten, oftewel retentie, is voor elke organisatie van belang. Het vasthouden van klanten kost minder dan nieuwe klanten werven.Meer info
-
Van service naar verkoopService staat in jouw organisatie voorop en de medewerkers zijn servicegericht. Vaak blijft het bij antwoord op de vraag, waardoor je kansen laat liggen.Meer info