Hieronder vind je het aanbod waarmee wij op maat trainingen samenstellen
voor jouw organistatie. Klik op 'Naar open trainingen' als je wil weten voor welke
trainingen je je direct online kan aanmelden.
Naar Open trainingen
Filter op:
-
Klantgericht communicerenIncompany. De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS.Meer info
-
Klantgericht schrijvenProfessioneel en klantgericht schrijven is een vereiste voor iedereen die regelmatig e-mails of brieven schrijft.Meer info
-
Schrijven van rapporten en beleidsplannenIn deze interactieve training leggen we de focus op het creëren en ontwikkelen van beleid gecombineerd met het overbrengen op schrift van dit beleid.Meer info
-
Social media/webcareKen jij ook originele social media berichten die je zijn bijgebleven? Als organisatie is het belangrijk dat je actief bent op social media. Het posten van berichten is een leuke eerste stap, maar het wordt pas echt interessant als je het gesprek aangaat met je klanten.Meer info
-
Spelling en grammaticaOf het nu gaat om het schrijven van brieven en e-mails of het invoeren van gegevens, fouten in spelling en grammatica zorgen voor veel irritatie. Foutloze correspondentie draagt bij aan professioneel klantcontact.Meer info
-
Zakelijk schrijvenJe schrijft dagelijks teksten zoals e-mails, rapporten, offertes, blogs of webteksten. Het kost veel tijd en je wilt professioneel en helder de boodschap overbrengen.Meer info