Hieronder vind je het aanbod waarmee wij op maat trainingen samenstellen
voor jouw organistatie. Klik op 'Naar open trainingen' als je wil weten voor welke
trainingen je je direct online kan aanmelden.
-
AdviesvaardighedenOntwikkel jouw persoonlijke stijl als adviseur met behoud van authenticiteit. Bouw aan vertrouwen bij je gesprekspartner, weet wat de ander drijft en leer steekhoudend te argumenteren.Meer info
-
Articulate Rise 360Wil je offline les- of trainingsmateriaal snel online hebben? Leer het in deze ééndaagse training in Articulate Rise 360. In één dag ontwerp, bouw en zet je je eigen micro-learning online.Meer info
-
Blended learningSteeds vaker worden on- en offline leeractiviteiten gecombineerd. In deze 1-daagse training leer je hoe blended learning bijdraagt aan het behalen van leerdoelen.Meer info
-
BraintrainingWil je beter leren beïnvloeden en ben je op zoek naar theoretische verdieping? Lijkt het je interessant om meer te leren over de werking van het brein in relatie tot beïnvloeden?Meer info
-
Coach de CoachCoaching draagt bij aan ontwikkeling van medewerkers en borging van kwaliteit. Coach-de-coach is een intensieve en persoonlijke begeleiding voor coaches, teamleiders of managers die medewerkers coachen op hun professionele vaardigheden.Meer info
-
Commerciële vaardighedenVanuit een klantgerichte houding inspelen op koopsignalen van de klant is een vaardigheid die je kunt leren. Door goed luisteren en doorvragen kan je ‘haakjes’ vinden die aansluiten op de klantbehoefte.Meer info
-
COPC-basistrainingVoorkom fouten, verbeter processen en maak kwaliteit meetbaar met het Customer Operations Performance Center. Leer het model en het toepassen ervan met de COPC-basistraining.Meer info
-
Creatief en effectief denkenBen je op zoek naar een vernieuwende oplossing of aanpak? Wil je praktische problemen op een innovatieve manier benaderen?Meer info
-
Cross- en up-sellingIedere vorm van klantcontact biedt commerciële kansen. Cross- en up-selling zijn verkooptactieken om meer conversie en omzet te genereren.Meer info
-
Effectief beïnvloedenOm iets voor elkaar te krijgen moet je mensen kunnen betrekken, verbinden, en inspireren. Hoe breng je jouw ideeën en voorstellen gemakkelijk over op anderen en hoe breng je anderen in beweging?Meer info
-
Effectief communicerenIncompany. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier communiceren.Meer info
-
Effectief netwerkenNetwerken gaat om het opbouwen van zakelijke relaties en is onmisbaar als je je zichtbaarheid wil vergroten. Netwerken, een mooi woord maar hoe doe je dat nou? En hoe doe je dat op een manier dat je ook echt impact hebt in een netwerk?Meer info
-
Effectief onderhandelenIn je werk heb je regelmatig te maken met onderhandelingssituaties. Wil je meer successen boeken bij externe en interne onderhandelingen?Meer info
-
Feedback geven en ontvangenOpen onderlinge feedback draagt bij aan goede samenwerking, ontwikkeling van mensen en het succes van de organisatie. Een compliment geven lukt vaak wel. Elkaar aanspreken op wat minder goed gaat of op wat je minder prettig vindt is vaak lastig.Meer info
-
GesprekssoortenElk gesprek in een klantcontactomgeving is weer anders. Na een prettig informatief gesprek, kan je zomaar een boze klant aan de lijn krijgen. Ben je klaar voor dit gesprek of word je overdonderd?Meer info
-
GespreksvaardighedenHoe kom jij over in een gesprek? Het voeren van een zakelijk gesprek kan op veel manieren.Meer info
-
HospitalityHospitality gaat verder dan vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het gaat er om hoe de klant het contact met de organisatie beleeft. Niet alleen bij dat ene contact, maar altijd en overal tijdens de hele klantreis.Meer info
-
IncassoEen persoonlijke klantbenadering draagt bij aan een effectieve debiteurenbewaking. Hoe analyseer je de oorzaken van de niet tijdige betaling?Meer info
-
Inleiding projectmanagementWil je graag meer leren over het vak projectmanagement? In de praktische training Projectmanagent leer je in korte tijd alle uitgangspunten, methoden en vaardigheden van projectmanagement.Meer info
-
Interne klant centraalJe collega als interne klant is vaak kritisch en heeft hoge verwachtingen. De verhoudingen liggen anders en dat is soms best lastig.Meer info
-
KernkwaliteitenIedereen heeft kernkwaliteiten. Deze kwaliteiten dragen bij aan de groei en ontwikkeling van medewerkers en managers en daarmee van de organisatie zelf. Ken jij je eigen kernkwaliteiten?Meer info
-
KlantbelevingUit onderzoek blijkt dat ruim 8o% van de organisaties die een positieve klantbeleving centraal stelt, beter presteert dan hun directe concurrenten.Meer info
-
Klantcontact essentialsKlantcontact essentials geeft een eerste kijk op het werken in een contactcenter en alle bijbehorende taken en uitdagingen die daarbij horen.Meer info
-
Klantgericht beeldschermschrijvenHet schrijven van teksten voor het beeldscherm is een vak apart. Daarom leer je in deze training van één dagdeel hoe je goede content schrijft voor het beeldscherm. Met als focus het schrijven van online leermateriaal.Meer info
-
Klantgericht communicerenIncompany. De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS.Meer info
-
Klantgericht schrijvenProfessioneel en klantgericht schrijven is een vereiste voor iedereen die regelmatig e-mails of brieven schrijft.Meer info
-
Klantgericht telefonerenHoe kom jij over aan de telefoon? Wat is het effect van jouw telefonische communicatie? Welke waarde voeg jij toe voor jouw organisatie in een klantgesprek?Meer info
-
Klantgerichte baliegesprekkenAls receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang.Meer info
-
Kleurenprofiel: gedrag en drijfverenHet DISC-kleurenprofiel is een persoonlijkheidstest, waarmee je een betrouwbaar en objectief beeld krijgt van je gedrag en je drijfveren.Meer info
-
KSF branche-certificaatDe Commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF, waar Tele’Train deel van uit maakt, heeft twee branchecertificaten ontwikkeld voor medewerkers klantcontact. Met als doel de kwaliteit van de medewerkers garanderen.Meer info
-
Mensgericht motiverenMensen hebben verschillende drijfveren die ten grondslag liggen aan hun gedrag. Voor het behalen van de bedrijfsresultaten is het belangrijk deze drijfveren bloot te leggen en te koppelen aan de te behalen doelstellingen.Meer info
-
Micro learning ontwikkelenBite-sized learning, learning snacks of learning nuggets. Verschillende termen die gebruikt worden voor micro learning. In deze training van één dagdeel leer je wat micro learning inhoudt, hoe je het didactisch ontwerpt en krachtig kunt inzetten.\nMeer info
-
MicromodulesCursisten van Tele’Train krijgen toegang tot een online leeromgeving met leeractiviteiten die aansluiten op hun training.Meer info
-
Omgaan met emotiesEmoties van klanten kunnen soms hoog oplopen bij klachten, financiële kwesties of andere gevoelige onderwerpen.Meer info
-
Persoonlijke effectiviteitWil je meer uit jezelf halen en effectiever worden in het behalen van je doelen? Je tijd en energie besteden aan zaken die er echt toe doen? Wil je meer inzicht in jouw talenten en belangrijkste drijfveren?Meer info
-
Persoonlijke kracht en uitstralingVeel taken en verantwoordelijkheden, hectische werkdagen, je dendert in volle vaart vooruit. Je merkt op dat je daarbij niet altijd maximaal in je kracht staat.Meer info
-
Rapport maken (NLP)De basis voor effectieve communicatie is zorgvuldig waarnemen hoe jouw boodschap overkomt op de ander. In de praktijk blijkt dat makkelijker gezegd dan gedaan.Meer info
-
Resultaatgericht coachenCoaching draagt bij aan ontwikkeling van medewerkers en borging van kwaliteit. Wat is jouw coachstijl?Meer info
-
Resultaatgericht vergaderenBen je in je werk veel aan het overleggen en vergaderen? Vraag je je daarbij regelmatig af hoe je je tijd effectiever en nuttiger kunt besteden?Meer info
-
RetentieHoe ga jij ermee om, als een klant wil opzeggen? Het behouden van klanten, oftewel retentie, is voor elke organisatie van belang. Het vasthouden van klanten kost minder dan nieuwe klanten werven.Meer info
-
Schrijven van rapporten en beleidsplannenIn deze interactieve training leggen we de focus op het creëren en ontwikkelen van beleid gecombineerd met het overbrengen op schrift van dit beleid.Meer info
-
Social media/webcareKen jij ook originele social media berichten die je zijn bijgebleven? Als organisatie is het belangrijk dat je actief bent op social media. Het posten van berichten is een leuke eerste stap, maar het wordt pas echt interessant als je het gesprek aangaat met je klanten.Meer info
-
SollicitatietrainingOm die felbegeerde baan te krijgen moet jezelf onderscheiden van anderen. Daarbij levert een sollicitatiegesprek behoorlijke spanning op.Meer info
-
Spelling en grammaticaOf het nu gaat om het schrijven van brieven en e-mails of het invoeren van gegevens, fouten in spelling en grammatica zorgen voor veel irritatie. Foutloze correspondentie draagt bij aan professioneel klantcontact.Meer info
-
Stembureau opleidenDe software voor elke stemapplicatie, zodat al je stembureauleden direct aan de slag kunnen.Meer info
-
Team ontwikkelingActiviteiten buiten de werkcontext versterkt de verbondenheid, verhoogt wederzijds begrip en stimuleert om samen te werken aan een doel.Meer info
-
TimemanagementDe werkdruk wordt hoger door een steeds breder takenpakket, veel vragen van collega’s, stapels administratie of een eindeloze stroom e-mails. De hoge werkdruk maakt dat je vooral brandjes aan het blussen bent. Dat kan anders!Meer info
-
Train de Online TrainerVeel trainingen die voorheen klassikaal gegeven werden, worden nu online uitgevoerd via MS Team, Zoom of andere tools. Het (her)ontwikkelen en het uitvoeren van een online training is een vak apart waar nieuwe kennis en vaardigheden bij komt kijken.Meer info
-
Train de OntwikkelaarGa jij zelf aan de slag met het ontwikkelen van e-learning, blended learning of micro learning? Wil je jouw didactische vaardigheden aanscherpen?Meer info
-
Train de TrainerOm de aanwezige kennis binnen de organisatie te waarborgen is het van groot belang om over goed opgeleide trainers te beschikken.Meer info
-
Van service naar verkoopService staat in jouw organisatie voorop en de medewerkers zijn servicegericht. Vaak blijft het bij antwoord op de vraag, waardoor je kansen laat liggen.Meer info
-
WFM-trainingIn de klantcontactbranche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet. Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen is toegenomen.Meer info
-
WFTLeren voor het Wft-certificaat makkelijker en leuker maken?Meer info
-
Wet nieuwe rechtspositie ambtenaren: gemeente specialIs jouw gemeente al klaar voor de invoering van de Wnra? Wil je management of HR informeren over de belangrijkste wijzigingen?Meer info
-
Zakelijk schrijvenJe schrijft dagelijks teksten zoals e-mails, rapporten, offertes, blogs of webteksten. Het kost veel tijd en je wilt professioneel en helder de boodschap overbrengen.Meer info