Klantgerichte baliegesprekken

incompany
Deze training wordt op maat gemaakt, afgestemd op de doelgroep en de werkpraktijk.

Nieuwsgierig geworden?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best.
Ja, ik wil contact

Als receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang. Met deze training bieden wij je inzicht en vaardigheden voor het professioneel uitvoeren van receptie- en baliewerkzaamheden.

 

Micro learning:

  • Actief luisteren
  • Samenvatten
  • Vragen stellen
  • Gedragstypen

 

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training:

  • Rol binnen de organisatie
  • Klantgericht werken
  • Vaardigheden; luister- en vraagtechnieken
  • Professionele non-verbale communicatie
  • Omgaan met diverse klanttypen
  • Omgaan met emoties