Dit is het aanbod waarmee wij op maat trainingen samenstellen voor jouw organistatie. Kijk in onze agenda om te zien voor welke open trainingen je je direct kan aanmelden.
-
Effectief communicerenIncompany. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier communiceren.Meer info
-
GesprekssoortenElk gesprek in een klantcontactomgeving is weer anders. Na een prettig informatief gesprek, kan je zomaar een boze klant aan de lijn krijgen. Ben je klaar voor dit gesprek of word je overdonderd?Meer info
-
Gespreksvaardig-hedenHoe kom jij over in een gesprek? Het voeren van een zakelijk gesprek kan op veel manieren.Meer info
-
Klantgericht communicerenIncompany. De klantcommunicatie loopt over steeds meer contactkanalen. Of klanten nu contact zoeken via chat, whatsapp of social media of dat klanten bellen of aan de balie komen, via elk contactkanaal wil je een hoge klanttevredenheid of NPS.Meer info
-
Klantgericht schrijvenProfessioneel en klantgericht schrijven is een vereiste voor iedereen die regelmatig e-mails of brieven schrijft.Meer info
-
Klantgericht telefonerenHoe kom jij over aan de telefoon? Wat is het effect van jouw telefonische communicatie? Welke waarde voeg jij toe voor jouw organisatie in een klantgesprek?Meer info
-
Klantgerichte baliegesprekkenAls receptie- en baliemedewerker ben je het visitekaartje van je organisatie. Je vormt de ingang voor in- en extern klantcontact. Klantgerichtheid en non-verbale communicatie zijn daarbij van groot belang.Meer info
-
Rapport maken (NLP)De basis voor effectieve communicatie is zorgvuldig waarnemen hoe jouw boodschap overkomt op de ander. In de praktijk blijkt dat makkelijker gezegd dan gedaan.Meer info
-
Social media/webcareKen jij ook originele social media berichten die je zijn bijgebleven? Als organisatie is het belangrijk dat je actief bent op social media. Het posten van berichten is een leuke eerste stap, maar het wordt pas echt interessant als je het gesprek aangaat met je klanten.Meer info
-
Spelling en grammaticaOf het nu gaat om het schrijven van brieven en e-mails of het invoeren van gegevens, fouten in spelling en grammatica zorgen voor veel irritatie. Foutloze correspondentie draagt bij aan professioneel klantcontact.Meer info
-
Zakelijk schrijvenJe schrijft dagelijks teksten zoals e-mails, rapporten, offertes, blogs of webteksten. Het kost veel tijd en je wilt professioneel en helder de boodschap overbrengen.Meer info