Resultaatgericht coachen
Coaching draagt bij aan ontwikkeling van medewerkers en borging van kwaliteit. Wat is jouw coachstijl? En hoe zorg je dat medewerkers zich ontwikkelen in hun rol en bijdragen aan het resultaat? In deze training leer je de vaardigheden om medewerkers in praktijk te coachen op hun functiegerichte en persoonlijke ontwikkeling. Wat is een goede coachstructuur, welke middelen zet je in, hoe geeft je feedback en hoe voer je een constructief coachgesprek. Een interactieve training met veel praktijk oefeningen die zorgt dat je met jouw coachvaardigheden mensen echt in beweging krijgt.
Micro learning:
- Feedback
- Omgaan met emoties
Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training:
- Coachen; stijlen, middelen, manieren en proces
- Leerstijlen
- Monitoren en kalibreren
- Jouw coaching stijl
- Gedrag herkennen van verschillende type medewerkers
- Feedback geven
- Coachgesprek voeren
- Coachen op resultaat
- Omgaan met weerstand
- Praktijkgerichte casussen
- Actieplan