Dit zijn onze open trainingen waar je je direct online voor kan aanmelden.
Klik op 'Naar trainingsaanbod' om te zien welke trainingen wij
aanbieden in ons maatwerk pakket.
Naar Trainingsaanbod
Filter op:
Filter: Telefonische communicatie
- Klantcontact
- Communicatie
- Telefonische communicatie
- Schriftelijke communicatie
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Didactiek en coaching
-
10 nov & 17 nov 2025Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
12 jan 2026Effectief telefonerenDeze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.Meer info
-
9 feb & 23 feb 2026Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
2 apr & 16 apr 2026Effectief communiceren (verdieping)Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantcontact en zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Voor onze verdiepingstraining wordt voorkennis verwacht over onderwerpen zoals (mis)communicatie, luisteren, samenvatten, doorvragen en gespreksstructuur.Meer info
-
16 jun & 30 jun 2026Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
14 sep & 28 sep 2026Effectief communiceren (verdieping)Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantcontact en zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Voor onze verdiepingstraining wordt voorkennis verwacht over onderwerpen zoals (mis)communicatie, luisteren, samenvatten, doorvragen en gespreksstructuur.Meer info
-
15 okt 2026Effectief telefonerenDeze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.Meer info
-
4 nov & 18 nov 2026Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info