Dit zijn onze open trainingen waar je je direct online voor kan aanmelden.
Klik op 'Naar trainingsaanbod' om te zien welke trainingen wij
aanbieden in ons maatwerk pakket.
Naar Trainingsaanbod
Filter op:
Filter: Telefonische communicatie
- Klantcontact
- Communicatie
- Telefonische communicatie
- Schriftelijke communicatie
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Didactiek en coaching
-
2 jul & 9 jul 2024Effectief communiceren (verdieping)Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantcontact en zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Voor onze verdiepingstraining wordt voorkennis verwacht over onderwerpen zoals (mis)communicatie, luisteren, samenvatten, doorvragen en gespreksstructuur.Meer info
-
3 sep 2024Effectief telefonerenDeze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.Meer info
-
5 sep & 19 sep 2024Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
18 sep & 25 sep 2024Effectief communiceren (verdieping)Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantcontact en zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Voor onze verdiepingstraining wordt voorkennis verwacht over onderwerpen zoals (mis)communicatie, luisteren, samenvatten, doorvragen en gespreksstructuur.Meer info
-
11 okt & 18 okt 2024Effectief communiceren (basis)2-daagse open training. In deze interactieve training krijg je meer inzicht in je eigen communicatiestijl en in die van anderen. Je leert op een prettige, maar doelgerichte manier klantgericht en professioneel te communiceren, zowel intern als extern.Meer info
-
13 okt & 7 nov 2024Effectief communiceren (verdieping)Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantcontact en zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Voor onze verdiepingstraining wordt voorkennis verwacht over onderwerpen zoals (mis)communicatie, luisteren, samenvatten, doorvragen en gespreksstructuur.Meer info
-
30 okt 2024Effectief telefonerenDeze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.Meer info