De gastvrije en persoonlijke benadering maakt dat Holland Casino al sinds 1974 garant staat voor een onvergetelijke avond. Natuurlijk grotendeels te danken aan de medewerkers op de vloer. Holland Casino stimuleert haar medewerkers om altijd beter te worden in hun vak en moedigt het ontplooien van talent aan. Samen met Yvette Vliegenthart is Tele’Train aan de slag gegaan met het ontwikkelen van verschillende vakopleidingen.
Uniforme en hedendaagse wijze
Vanuit de vestigingen ontstond de behoefte om medewerkers op een meer uniforme en hedendaagse wijze op te leiden. Daarnaast had de organisatie behoefte om het trainen en opleiden van medewerkers beter te registreren.
“In de afgelopen twee jaar hebben we samen met Tele’Train heel wat werk verzet. Zo zijn er voor de afdeling Tafelspelen twee, bijna drie, volledige vakopleidingen gelanceerd. Voor de afdeling Speelautomaten één, voor de afdeling Service twee. En we zijn nog druk bezig! Zo hopen we in 2019 de vernieuwde vakopleiding Food & Beverage te lanceren en de eerste vakopleiding voor de afdeling Security & Responsible gaming. En dan staan er nog meer vakopleidingen op de rol. Naast de vakopleidingen werkt Holland Casino ook samen met Tele’Train voor opleidingsvragen die door middel van e-learning ondervangen kunnen worden.”
Enthousiaste reacties
“Mooie opleidingsproducten met diversiteit, afwisseling in online en offlinemogelijkheden met een fris en eigentijdse uitstraling. De producten worden in de vestigingen enthousiast ontvangen. Dit verbaast mij niet omdat we gekozen hebben om de vakopleidingen samen met de medewerkers, trainers, managers en Product Specialisten te ontwikkelen. Een deel van de doelgroep zat dus aan tafel bij de totstandkoming.”