Nieuwsgierig geworden?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best.
Ja ik wil contact
13-09-2023

Gast centraal bij e-learning vijf nieuwe foodconcepten Holland Casino

Hoe breng je als Holland Casino 3500 medewerkers van 14 vestigingen op de hoogte van 5 nieuwe foodconcepten? Tele’Train ontwikkelde samen met Holland Casino vijf e-learnings waarin de gast centraal staat. De foodconcepten worden via onder meer een guest journey in woord en beeld uitgelegd. Audiofragmenten van gastcontacten brengen de beleving dichter bij de medewerkers. “Tele’Train heeft gezorgd voor een mooie balans tussen inhoud, onderwijskunde en een aantrekkelijke vorm”, evalueert Yvette Schouten, beleids- adviseur Human Resources L&D, Holland Casino. “Dat laatste is ook belangrijk, want als je een e-learning volgt, dan moet je er ook plezier aan beleven.”

Yvette Schouten, beleidsadviseur Human Resources L&D Holland Casino
“Medewerkers volgen de gast via een roadmap met tussen de 10 en 15 momenten van communicatie en service.”