25-08-2015 / Nieuws

Tele’Train trots op CEDEO erkenning met score 98,7%

Maandag 29 augustus 2016 heeft Tele’Train de nieuwe CEDEO erkenning in ontvangst mogen nemen. De trainingen en e-learningmodules hebben een klanttevredenheid van maar liefst 98,7% gescoord! “We zijn hier ongelooflijk trots op”.

 

Aan de hand van een diepgaand onderzoek heeft CEDEO de maatwerktrainingen van Tele’Train beoordeeld. De tevredenheid is gemeten op tien verschillende criteria, waarbij op alle punten tevreden en zeer tevreden is gescoord. “Deze erkenning is een groot compliment voor al onze trainers, ontwikkelaars en salescollega’s. Door hun expertise en bevlogenheid lukt het ons om elke dag onze klanten blij te maken”, aldus Hester Mager, directeur van Tele’Train.

Resultaten

Het voortraject wordt positief beoordeeld op het meedenken met de vraagstelling, de gedetailleerde offertes en het meelopen in de praktijk. Het feit dat blended learning trajecten worden aangeboden wordt zeer gewaardeerd.

 

Alle referenten zijn erg tevreden over de wijze waarop vorm wordt gegeven aan de uitvoering van de trainingen. “Er werden veel praktijksituaties nagebootst. De training was heel interactief. Iedereen wordt respectvol bij de training betrokken.”

 

Op de ontwikkeling van e-learning wordt eveneens heel hoog gescoordDe expertise van de consultants, de wijze van begeleiding en de bereikbaarheid worden genoemd als positieve punten.

Ook na de trainingen is de tevredenheid nog hoog. “De teamresultaten zijn goed, er is absoluut rendement behaald met de trainingen. Er is een sterk bewustwordingsproces op gang gebracht.”

 

Over de samenwerking is men vol lof: “Het is altijd mogelijk om Tele’Train te benaderen als we nog vragen hebben. We zijn heel tevreden over de samenwerking. Wij worden er erg blij van.”

 

#smartlearning

Deze score bevestigt het succes van de nieuwe weg die Tele’Train is ingeslagen met het #smartlearning concept. Een manier van leren, waarin slimme keuzes worden gemaakt in online en offline trainingen, afgestemd op elke doelgroep. Tele’Train biedt als specialist in klantcontact trainingsprogramma’s op alle niveaus en onderwijskundig advies over blended leren en e-learningontwikkeling. Hester Mager: “We zijn ontzettend blij om te zien dat onze klanten onze nieuwe aanpak zo waarderen. Deze erkenning stimuleert ons om onze koers te volgen en te blijven werken aan creatieve en innovatieve leerconcepten!”.