Nieuwsgierig geworden?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best.
Ja ik wil contact

Een flexibel blended onboardingprogramma helpt alle agents van Simpel

Media

Met een aantrekkelijk en flexibel blended onboardingprogramma kunnen nieuwe agents van Simpel bijna zelfstandig aan de slag. Een goede structuur en opbouw voor alle agents in het klantcontactcentrum zijn hierbij key.

 

De klantreis centraal

In de onboarding voor de nieuwe agents hebben wij de klantreis centraal gezet, van oriëntatie op een telefoonabonnement tot de opzegging. De basis van het onboardingprogramma is een online leeromgeving met theorie, online zoekopdrachten, interactieve video’s en vragen. Voor de koppeling aan de praktijk hebben we werkplekopdrachten gemaakt. De trainers van Simpel vullen dit aan met een offline training. Het programma is flexibel inzetbaar, want nieuwe agents kunnen de onboarding gedeeltelijk individueel volgen.

Onboarding

Nieuwsgierig geworden?

Elkaar zien en spreken, dat werkt natuurlijk het best.

Contact