Effectief telefoneren

Open Training
Online of
klassikaal
1 dag € 675,- (min 6 – max 12 deelnemers)
Data 2022: 31 mrt, 28 apr, 26 mei, 30 jun,
29 sept, 28 okt
Locatie: Amsterdam
Voor wie: Iedereen die effectiever met klanten en relaties wil telefoneren op alle niveaus.

Hoe kom jij over aan de telefoon? Wat is het effect van jouw telefonische communicatie? Welke waarde voeg jij toe voor jouw organisatie in een klantgesprek? In deze training leer je om op professionele en klantgerichte wijze en met juiste gespreksvaardigheden en technieken de telefonische klantgesprekken af te handelen.

 

Micro learning

• Actief luisteren

• Samenvatten

• Vragen stellen

• Gespreksstructuur

• Gedragstypen

 

Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training

• Uniformiteit in klantcontact

• Gespreksstructuur – slimme opbouw van een gesprek

• Luisteren, samenvatten, doorvragen

• Regie houden

• Omgaan met klanttypen

• Afsluiten van een gesprek

 

Resultaat

De deelnemers:

  • zijn zich bewust van de impact van hun telefoongesprekken.
  • zijn klantgericht op een effectieve wijze.
  • kunnen een telefoongesprek gestructureerd opbouwen. 
  • passen juiste vaardigheden en technieken toe, zoals LSD en regie.
  • weten hoe zij effectief kunnen omgaan met verschillende klanttypen.
  • telefoneren professioneel, klant- en resultaatgericht.
  • kunnen geleerde vaardigheden toepassen in de praktijk.

Schrijf je nu in voor de training Effectief telefoneren


Het is niet helemaal juist ingevuld, controleer de gemarkeerde velden en probeer het nogmaals.


 
 
 
 
 
 

 
 

Momentje...

Bedankt voor je aanmelding.

Je hoort spoedig van ons!