1 dag € 675,- (min 6 – max 12 deelnemers)
Locatie: Amsterdam of online
Deze training is voor professionals die ervaring hebben met klantgericht en professioneel communiceren en die zich verder willen ontwikkelen in effectieve gespreksvoering. Onze open trainingen zijn op MBO+ / HBO niveau ontwikkeld.
7 juli 2022 (klassikaal)
12 december 2022 (online)
Effectief telefoneren
Open Training
Online of
klassikaal
Online of
klassikaal
Hoe kom jij over aan de telefoon? Wat is het effect van jouw telefonische communicatie? Welke waarde voeg jij toe voor jouw organisatie in een klantgesprek? In deze training leer je om op professionele en klantgerichte wijze en met juiste gespreksvaardigheden en technieken de telefonische klantgesprekken af te handelen.
Onderwerpen die aan bod komen tijdens de training
- Uniformiteit in klantcontact
- Gespreksstructuur – slimme opbouw van een gesprek
- Luisteren, samenvatten, doorvragen
- Regie houden
- Omgaan met klanttypen
- Afsluiten van een gesprek
Resultaat
Na afloop van de training:
- ben je bewust van de impact van jouw telefoongesprekken;
- ben je klantgericht op een effectieve wijze;
- kun je een telefoongesprek gestructureerd opbouwen;
- pas je juiste vaardigheden en technieken toe, zoals LSD en regie;
- weet je hoe je effectief kunt omgaan met verschillende klanttypen;
- telefoneer je professioneel, klant- en resultaatgericht;
- kun je geleerde vaardigheden toepassen in de praktijk.
Micro learning
- Actief luisteren
- Samenvatten
- Vragen stellen
- Gespreksstructuur
- Gedragstypen
Schrijf je nu in voor de training Effectief telefoneren