Gave klantverhalen
Wil jij leren van de Tele’Train expert? In één overzicht alle klantverhalen over onderwijskundig ontwerp en advies, ontwikkeling training, e-learning en blended learning en gamification.
De klassieke trainingen van RvIG zijn omgezet naar e-learning.
'Digivaardig in Almere' maakt medewerkers van de gemeente Almere digivaardiger
In de onboarding staat de klantreis centraal, van oriëntatie op een telefoonabonnement tot de opzegging.
In de game los je opdrachten op, en kom je steeds meer te weten over collega’s, expertises en de belangrijkste thema’s binnen Werkbedrijf.
De klanttevredenheid is gestegen en de wachttijden zijn flink gereduceerd.
We helpen 1700 professionals zich voor te bereiden op de komst van de nieuwe rechtspositie.
De module geeft toelichting op het proces van zaakgericht werken, bevat uitgewerkte procesvoorbeelden, deelscenario’s als simulatieopdrachten en de mogelijkheid tot toetsing en extra oefencasussen.